Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.02.2021. 11:19
Poziv na usklađivanje opštinskih autobuskih redova vožnje za 2021/22. godinu
REPUBLIKA SRPSKA
OPŠTINA LOPARE
NAČELNIK
OPŠTINSKA UPRAVA
Odjeljenje za prostorno uređenje i stambeno-komunalne poslove
Broj: 05/5-347-1
Datum: 02.02.2021. godine
Predmet: Poziv na usklađivanje opštinskih autobuskih redova vožnje
Na osnovu člana 4. stav 1. i 2. i člana 10. stav 1. Pravilnika o kriterijumima, načinu i postupku usklađivanja i registracije redova vožnje autobuskih linija na području opštine Lopare, broj: 02/1-014-218/18 od 14.11.2018. go-dine, obavještavaju se prevoznici da se pokreće postupak usklađivanja redova vožnje opštinskih autobuskih linija za 2021/22. godinu, te se isti pozivaju da dostave svoje prijedloge redova vožnje.
Za usklađivanje je potrebno dostaviti:
1. Zahtjev za usklađivanje sa podacima o prevozniku:
- tačna adresa,
- ime i prezime kontakt osobe,
- broj telefona, telefaksa i e-mail,
- ime i prezime direktora,
- licence za preduzeće i vozila, izdate od strane nad-ležnih organa;
2. Redove vožnje autobuskih linija za usklađivanje, i to:
- spisak starih redova vožnje bez promjene u 5 (pet) primjeraka, prema obrascu 1. u prilogu 1. Pravilnika,
- spisak starih redova vožnje sa promjenom u 5 (pet) primjeraka, prema obrascu 2. u prilogu 1. Pravilnika, ovjerene predloge starih redova vožnje sa promjenom u 10 (deset) primjeraka, prema obrascu 4. u prilogu 1. Pravil-nika,
- spisak novih redova vožnje u 5 (pet) primjeraka, prema obrascu 3. u prilogu 1. Pravilnika,
- ovjerene predloge novih redova vožnje u 10 (deset) primjeraka, prema obrascu 4. u prilogu 1. Pravilnika.
Za redove vožnje koji se održavaju u kooperaciji, obavezno navesti naziv kooperanta na redu vožnje i priložiti ugo-vor o kooperaciji, ovjeren od strane svih kooperanata.
Svi učesnici usklađivanja su obavezni dostaviti Plan angažovanja prevoznih kapaciteta i osoblja, i to za sve regi-strovane redove vožnje. U prilogu plana angažovanja, učes-nici usklađivanja su obavezni dostaviti sve registrovane redove vožnje (međuentitetske, republičke, regionalne) u
Jednom primJerku.
Sve spiskove i prijedloge, potpisane i ovjerene od strane ovlašćene osobe, treba složiti u komplete.
Troškovi usklađivanja za prevoznike:
- za svaki najavljeni polazak i za svaki najavljeni po-vratak na novom redu vožnje, potrebno je uplatiti 50 KM i dostaviti (sa ostalom dokumentacijom) dokaz o uplati;
- za učešće na usklađivanju redova vožnje opštinskog linijskog prevoza lica, prevoznici treba da uplate iznos od50KM.
Uplatu administrativne takse izvršiti na račun budžeta opštine Lopare u „Naša banka" a.d. Bijeljina broj: 554-003-00000490-65, šifra prihoda 722 121. Dokaz o izvrše-noj uplati je potrebno priložiti uz redove vožnje.
Navedene dokumente je potrebno dostaviti Odjeljenju za prostorno uređenje i stambeno-komunalne poslove opštine Lopare, Ulica cara Dušana 143, zaključno sa 01.03.2021. godine, do 12,00 časova.
Pravilnik o usklađivanju i registraciji redova vožnje sa prilozima (daljinar sa minimalnim vremenima vožnje i obrasci iz tačke 2. ovog poziva) zainteresovani prevoznici mogu preuzeti na sajtu opštine Lopare
Kontakt osoba: Jovo Lukić, br. tel. 055/650-464. Napomena:
Prijedlozi redova vožnje prevoznika koji ne dostave svu gore navedenu dokumentaciju, odnosno prijedlozi re-dova vožnje koji nisu izrađeni u skladu sa odredbama Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju i Pravilnika o usklađivanju i registraciji redova vožnje, neće se uzi-mati u postupak usklađivanja i registracije.
NAČELNIK ODJELjENjA Srđan Lukić, dipl. ing. s.r.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Centrotrans d.d. Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 14 71000 Sarajevo
-
Holding DRINATRANS A.D. Zvornik - Karakaj 40 B 75400 Zvornik
-
JELIĆ-TOURS d.o.o. Prnjavor - Vida Nježića bb 78430 Prnjavor
-
Robni terminal d.o.o. Tuzla - Bosanska poljana bb 75000 Tuzla
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
ATP BROD d.o.o. Brod - Vojvode Stepe Stepanovića b.b. 73309 Brod
-
ROAD d.o.o. Tuzla - ul. Muhameda Hevaija Uskufija br. 4 75000 Tuzla
-
ČEKTALO-PROMET d.o.o. Sapna, Vitinica - Vitinica 75411 Sapna
-
PREVOZ PUTNIKA d.o.o. Zavidovići - Omladinsko naselje bb 72220 Zavidovići
-
Babić-Bisstours d.o.o. Zenica - Ul. Goraždanska bb 72000 Zenica
-
KJKP GRAS d.o.o. Sarajevo - ul. Srđana Aleksića br. 1 71000 Sarajevo
-
JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo - Centar pošta Sarajevo - Put života bb 71000 Sarajevo